vrijdag 13 augustus 2010

gehaakte tas, deel 2

Hoooked, deel 2

Mijn tas is bijna af. Het haakt wel lekker snel, dat zpagetti-spul. Maar de tas wordt zo megazwaar, dat ik hem toch maar uit ga trekken. Ik moet  een andere steek zien te vinden die niet zo compact is, zodat de tas wat luchtiger wordt.
Wordt dus vervolgd.

De granny square moet nog maar even wachten. Daar ga ik volgende week wel mee beginnen.
Verder heeft mijn collega nog een leuk idee om een fotobord te maken. Ik weet niet precies hoe het heet, maar het is iets met stof en linten en  knoopjes erop. Het ziet er leuk uit, en je kunt het helemaal maken in de kleuren die je zelf mooi vindt. Ik heb op de wc nog een lelijk prikbord hangen, die ik op ga pimpen.

Meiske

1 opmerking:

  1. Hoi, hier een berichtje van een Limburgs maedje.
    Voor datb ord dat je bedoelt, kijk eens voor inspiratie bij haar: http://madebyjuultje.blogspot.com/2010/08/memobord.html

    Groetjes Kopka

    BeantwoordenVerwijderen