donderdag 12 augustus 2010

Haken is hip

Haken is hip

Men neme:

Dan nog een patroontje via internet, haaknaald nummer 10 en een beetje fantasie. Mijn eerste creabeacreatie gaat beginnen. Een gehaakte tas.


Ik hou me niet precies aan het patroontje. Ben een beetje op de gok aan het haken. Ik moet nog wel een mooi handvat verzinnen of kopen en wat kraaltjes hier en daar. De binnenkant wil ik bekleden met stof van een hele speciale broek van mij. Toen ik zwanger was van kleine manneke, na jaren van dokteren, droeg ik die broek tijdens een concert van de Toppers ik weet het, het is bijna te erg, maar gezellig was het wel.  Bij de eerste echo van ons manneke droeg ik ook die broek en daar was een kloppend hartje op te zien. Ons eigen Toppertje. Sindsdien is die broek tijdens de zwangerschap onafscheidelijk van me geweest. Ook toen ik hem niet meer pastte, ging hij mee in mijn handtas.
Nu krijgt die broek een nieuwe bestemming. Want weggooien kan ik hem echt niet.
Maar nu eerst maar eens zorgen dat ik de buitenkant gehaakt krijg. Mensen nog ideeen om de tas te pimpen?

Meiske


Geen opmerkingen:

Een reactie posten