woensdag 18 augustus 2010

NEE

NEE!!!

* Krijgt mama een kusje? NEE
* Gaan we naaar opa en oma? NEE
* Ga je slapen? NEE
* Wil je een koekje? JA ( dat dan weer wel )
* Krijg ik een handje als we gaan wandelen? NEE
* Eet je je korstjes op? NEE
* Ga je mee opruimen? NEE
* Zet je beker maar op tafel. NEE
* Ga je mee naar het kinderdagverblijf? NEE
* Zullen we de teletubbies opzetten? Tja, daar is hij gek op, dus JA

Ik ben nog geen twee, maar zeg nu al de hele dag NEE.
Maar wat houd ik van mijn manneke.
Mijn klein manneke op weg naar zelfstandigheid.

4 opmerkingen:

  1. tijd om even te stoppen met vragen en mede te delen.

    Leuke fase, zo voorbij!

    Groet Kopka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wacht maar tot ie straks puber is!! NEE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom via Purperpol even hier kijken. Gossie, een Brabants meiske! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb op allemaal dingen geklikt en opeens was ik hier :)

    Wat een prachtig beeld van dat kleine mannetje van je. Die nee-fase is echt zo grappig! (achteraf dan he, haha)

    BeantwoordenVerwijderen