maandag 27 september 2010

Shop untill you drop

Shop untill you drop

Afgelopen zaterdag met vriendinnetje naar de stad geweest. Vriendinnetje uit de Randstad en ik uit Brabant, dus een stad gepakt die halverwege ligt. Dit keer was Tilburg aan de beurt.
Lang getwijfeld of ik met de auto zou gaan, of toch de trein zou nemen. Maar aangezien ik geen snelweg-favoriet ben, toch maar weer voor de trein gekozen. En eigenlijk bevalt me dat wel goed. Mensen kijken, even wegdromen of een mooi tijdschrift lezen.
Nu ik een beetje aan het consuminderen ben, ik wil me nog geen echte consuminderaar noemen, daarvoor heb ik nog teveel te leren, is shoppen niet meer wat het geweest is. Vroeger keek ik niet echt naar de prijs. Ik kocht wat ik leuk vond, of waarvan vriendinnen zeiden dat het leuk was.
Wat is het dan prijzig zeg, als je er goed over nadenkt. Bij Sandwich een mooie broek en tuniek gezien. Broek was 90 euro en de tuniek 70 euro. Die heb ik maar laten hangen.
Uiteindelijk heb ik het volgende gekocht:


Een skinny jeans, een blouse en een paar laarzen.
Ben er erg content mee. Vooral van de skinny jeans. Dacht niet dat me dat stond met maatje 42, maar met iets langs eroverheen staat het echt goed ( al zeg ik het zelf ).
En wat hebben we verder gedaan? Lekkere tapas gegeten, flink bijgekletst en een lekker bakje koffie gedronken. Het was een fijne, toch wel beetje consuminderdag.

3 opmerkingen:

  1. Leuke outfit hoor! Ook ik heb me nog niet aan de skinny jeans gewaagd, en ik heb maat 36. Nu ik het bij jou zie, moet ik het toch ook maar eens gaan proberen.
    Bij mij gaat winkelen met vriendin op dezelfde manier: ergens tussen Limburg en de Randstad in, meestal wordt het Den Bosch. Maar wij blijven altijd zo lang in restaurantjes hangen om bij te kletsen dat het consuminderen vanzelf gaat, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine stapjes tegelijk hoor! Je ziet nu al dat je het virus te akken hebt, het moet zich alleen nog wat verder door je aderen gaan pompen. Maar dat gaat lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om zo samen op stap te gaan, leuk geslaagd ook.

    Niet klakkeloos van alles kopen, maar genieten van wat je wel koopt is heel wat waard! Dat is voor mij het verschil tussen consuminderen en zuinig zijn. En dan ben je juist wel goed bezig, toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen