zaterdag 9 oktober 2010

Genieten.......met een grote G

Genieten.......met een grote G

Grote man en ik hadden nieuwe energie nodig. En die halen wij het beste uit een dagje sauna. Voor ons is dat Genieten met een grote G.
Dus kleine man bij mijn vader ondergebracht, en wij naar een hele fijne sauna in Brabant.
Het was weer heerlijk. Nergens aan denken, je laten verwennen met lekker eten, fijne sauna's en een goed gesprek samen ( wat dan meestal toch over ons manneke gaat ). Deze sauna geeft ook opgietsessies. En die zijn toch me toch een partij lekker.

Vandaag had ik een high-tea met collega's van mijn werk omdat ik 12,5 jaar in dienst ben van het kinderdagverblijf. En ook dat was weer genieten. Lekkere sandwiches, scones, een glas champagne op nuchtere maag, wraps en allerlei snoeperijtjes.
Bovendien mag ik een kado uitzoeken van 50 euro. Maar aangezien ik bewuster met geld omga, valt dat nog niet mee. Ik kan geen keus maken van wat ik echt nodig heb. Misschien moet ik dat maar loslaten en me laten verwennen met iets wat ik normaal niet zou kopen. Toch die mooie rok van Desiguel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten