woensdag 27 oktober 2010

Tis me gelukt

Tis me gelukt

Vandaag weer op pad voor de wekelijkse boodschappen. Elke woensdag doen kleine man en ik boodschappen. Niet dat hij er altijd zin in heeft. Voor een peutertje is voor in de winkelwagen zitten niet altijd een feest. Maarja, wat moet dat moet.
Eerst de ALDI binnen gelopen en daarna de Plus. Bij elkaar was ik € 57,- kwijt. Niet slecht gedaan toch? Daar reken ik niet de luiers bij voor kleine man. Die haal ik bij het Kruidvat.
Bovendien heb ik ook nog lekkere dingen  in huis gehaald voor de visite van a.s. vrijdag. Vriendin en man uit Friesland komen gezellig op de koffie 's avonds. Dit keer zonder kinderen, zodat we eens fijn kunnen bijkletsen. Zo vaak zien we elkaar niet, aangezien we ver uit elkaar wonen.

En kijk eens wat ik vandaag van een vriendin heb gekregen?


Een echte Desiguel jas. Hij hangt een beetje raar op het hangertje, maar als ik hem aan heb, valt hij heel mooi getailleerd. Vriendin had hem een tijd geleden gekocht, maar vond het toch niet helemaal haar stijl. Ze wil er geen geld voor hebben, maar voor een avondje oppassen op haar kinderen, was de jas van mij. Ik ben er superblij mee. Ik vond het zo'n mooie jas en nu mag ik hem dragen. wauw.

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend lief! Zo wordt het alleen nog maar een meer speciale jas voor jou om te dragen. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen