vrijdag 31 december 2010

Dag 2010, hallo 2011

Dag 2010, hallo 2011

Buiten wordt er al veel afgestoken door de jongens bij ons in de buurt ( lees: voor veel geld de lucht in geknald ). Binnen is het lekker warm en gezellig.
De Kerstboom staat al aan. Elke ochtend blaast kleine man de lampjes aan. Elke keer weer een magisch moment voor hem. Daarna steken we het waxinelichtje aan bij de foto van opa. Dan pas kan de dag beginnen.
Kleine man heeft nog steeds de waterpokken, dus we doen het rustig aan. Gisteren gezellig met zijn drietjes naar de grote bieb geweest, waar kleine man en ik boeken hebben uitgezocht. Grote man houdt niet van lezen, helaas.
Daarna ergens wat gedronken en toen snel weer naar huis.
Vandaag de laatste boodschapjes gehaald. Vanavond komt de familie van grote man langs. Fijn om bij elkaar te zijn na het overlijden van zijn vader.
Op de valreep nog het boek "oei ik groei"opgestuurt naar M. Ik hoop dat je er inspiratie in opdoet, en anders is het een mooie give away voor een andere a.s. moeder.

Ik wens jullie allemaal een heel mooi, gezond en liefdevol 2011 toe.

Fijne jaarwisseling.

2 opmerkingen:

  1. Ook voor jou een geweldig 2011 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou/jullie ook graag het allerbeste voor het nieuwe jaar toe. Dat het maar een mooi jaar mag gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen