woensdag 12 januari 2011

De eerste vakantie is geboekt.

Januari en februari vind ik van die nietszeggende maanden. De feestelijkheden zijn afgelopen. Het is koud, nat, somber buiten. Niet echt mijn favoriete jaargetijde.
Om toch ergens naar uit te kijken hebben we een midweekje geboekt naar zo'n park. Nee, niet C.enterparcs, want daar heb ik een beetje een antipathie tegen. Je betaald een hoop geld voor al die Dome's die ze hebben.
Maar om nou al vroeg in het jaar te gaan kamperen zien we ook niet zitten. Zo'n die-hards zijn we nu ook weer niet.
Nu zijn we vorig jaar met kleine man naar L.andal geweest. En ik moet zeggen, dat beviel best goed. Mooie huisjes, betaalbaar, niet zo massaal en eigenlijk ook gewoon lekker makkelijk. Dus we hebben weer een midweekje geboekt. Met korting omdat ik lid ben van de FNV.
We gaan naar Drenthe, want dat is een provincie waar we niet veel komen, en omdat we dan misschien naar Plopsaland kunnen gaan. Ziet kleine man zijn grote held Bumba.


1 opmerking:

  1. Heerlijk even er tussenuit.
    Wij gaan in de voorjaarsvakantie (dochter gaat nu naar school)met airmailes.
    Wij gaan ook altijd naar Landal.
    Nu hebben we voor Den Helder gekozen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen