woensdag 3 augustus 2011

nieuwe ronden, nieuwe kansen

Ik heb al een tijdje niets van me laten horen. Op de een of andere manier kon ik niet reageren op andere, iets met google ofzo, en ik had weinig inspiratie om te bloggen.

Maar nu we heerlijk op vakantie zijn geweest, is de zin er weer.
Onze vakantie was zo relaxed. het begon al met het inpakken. Normaal dikke stress, want we moeten zo veel meenemen als je gaat kamperen met de tent. Maar dit keer in alle rust. Alles kregen we de auto in, hoera een wonder.



We bleven in Nederland, dus geen lange reistijden, geen files en ander ongemak. Bovendien goedkoop in diesel en we gingen ook nog eens met de tent. een redelijke low-budget vakantie. Want echt, ik schrik als ik de prijzen zie als je iets wilt huren, of met het vliegtuig weg wilt gaan.

We hebben genoten van elkaar, de mooie natuur in Otterlo, de Planken Wambuis, de Zandverstuiving, en het lekkere weer. Want wij waren de gelukkigen die de eerste week van juli vakantie hadden, en toen was het uitstekend vakantieweer.


Ons menneke op de Zandverstuiving.

We zijn een dagje naar Apenheul geweest met mijn vader en zijn vrouw, en een dagje naar Ouwehands Dierenpark. Verder eigenlijk alleen maar op de camping gebleven. De camping was schitterend en zeer geschikt voor kinderen tot een jaar of 11.

Eenmaal thuis zit je weer meteen in je werkritme. Maarja, die mooie vakantie pakken ze ons niet meer af.

Ook ben ik begonnen met het pimpen van kleding. Nadat ik wat blogs had gelezen ben ik zelf aan de slag gegaan met transferpapier van de H.EMA.
Zie hier het resultaat:

Zoonlief moest natuurlijk een tractor krijgen.

Dit is een kraamkadootje voor het zoontje van een collega.

Ben zelf erg enthousiast. Leuk om een goedkoop truitje op te pimpen. Ook heb ik strijkvelours besteld om nog meer te gaan pimpen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Tshirts heb je gemaakt!! En leuk dat je het in Otterloo zo naar je zin had... Ik heb er 41 jaar geleden m´n 1ste kampeervakantie beleeft en de herinneringen zijn heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap van je die t schirts, ze zien er erg leuk uit.............

    BeantwoordenVerwijderen