donderdag 10 november 2011

Ha ha ha hachee.....

Ondanks dat we echt niet mogen klagen over het weer, gisteren bij ons 16 graden, vind ik het vandaag maar een saaie grijze dag. Echt een dag om heerlijke hachee te maken. Alleen, de A.H had geen hacheevlees. Althans, niet in stukjes. Aangezien mijn vleeskennis niet zo denderend is, koos ik na lang nadenken toch maar voor magere runderlappen. Eenmaal thuis even moeders gebeld of dat ook goed is. Volgens haar wel, en nu staat er al een aantal uren heerlijk vlees te sudderen op mijn gasfornuis.

Ondertussen haalt kleine man me het bloed onder de nagels vandaan. Kennen jullie dat? Dat bijna de hele dag door de grenzen verkend worden? Zijn oren heeft hij duidelijk ergens verloren, en we hebben ze nog niet teruggevonden. Maarja, ook dat gaat wel weer over en meestal is het gewoon een heerlijk menneke.

Gisteren mocht hij zijn zindelijkheidsbeloning ontvangen. Met zijn tweeen naar Eindhoven met de trein om daar in de stad onderbroekjes te kopen. De keuze was snel gemaakt. Meneer koos voor Cars-onderbroeken.
Ongeveer de deze. Eigenlijk wilde hij Spiderman onderbroeken, maar deze moeder is daar geen fan van.
Daarna een lekker ijsje gegeten en toen weer met de trein terug. een zeer geslaagde dag. Meneertje is dus bijna helemaal zindelijk. Af en toe een klein ongelukje, en 's nachts nog wel een luier. Joepie.

3 opmerkingen:

  1. Haha, herkenbaar, heb hier ook zo'n tweejarig grensgeval rondlopen ;-) En ook ons moeder wordt regelmatig gebeld als ik 'kost van thuis' wil koken, gaat meestal nog sneller dan googlen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, lekker zeg, Hachee! En wat een gave onderbroeken daar wil ie ook vast heel erg z´n best voor doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je net zindelijk bent, heb je natuurlijk wel wat krediet! Niettemin: ik voel met je mee. Dat valt niet mee zo'n kind dat je de hele dag uitprobeert.

    BeantwoordenVerwijderen