woensdag 4 januari 2012

Ben weer terug

Het is al weer een poos geleden dat ik een blogje heb geschreven. Ik had het druk. Mijn klein manneke werd eind december al weer drie!! Wat gaat het hard. Hij was wel heel duidelijk wat voor een kado hij wilde hebben. Een Ipad! Tja, aangezien we geen grote sponsor hebben, en de loterij dit keer in een bejaardenhuis in Breda viel, werd het een hijskraan. Gelukkig was hij daar ook erg blij mee.

Daarnaast had ik het druk met koekjes bakken. Ik had heel spontaan een aktie op touw gezet op het KDV waar ik werk, om koekjes te bakken voor het goede doel ( stichting Make a Wish ). Het liep storm!! Samen met een collega veel thuis gebakken en de kinderen op het dagverblijf laten versieren. We hebben voor ongeveer €320,- opgehaald. En daar ben ik best wel trots op.

En ondertussen ben ook nog steeds bezig met het broekje voor kleine man. Het gaat langzaam, maar gestaag. Dit keer doe ik het alleen in de les, zodat het broekje zeker goed gaat passen.

Meneer wil niet showen. Maar alles moet doorgestikt worden en er komen nog stoere zakken op de zijkant.
Ik denk dat het best leuk wordt.

1 opmerking:

  1. Tja het gaat zeker hard, mijn dochter wordt volgende week alweer 5.
    Genieten dus, anders zijn ze onverwacht de deur uit.
    En met die broek komt het vast goed.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen