zondag 7 oktober 2012

Een heerlijke dag

Dit weekend hadden we niets gepland staan. Grote man moest nog wat klussen. We hadden een nieuwe ketel laten plaatsen, energiezuiniger, en ook maar meteen de mechanische ventilatie vernieuwd.



Dat gaf mij de tijd om aan mijn broekje voor kleine man te gaan beginnen. Ik kocht voor €6,00 stof op een kleine stoffenmarkt. Ik had geen lockgaren in dezelfde kleur als de stof, dus maar gewoon met bruin afgelockt. Ach ja, ik voel me al zo rijk met mijn tweedehandse lockmachine.
Kleine man vergezelde me aan tafel met zijn klei. Alles lag vol, maar dat mocht de pret niet drukken.

Toen grote man eindelijk klaar was met zijn klusjes zijn we gaan genieten van het bos. Wat is het nu mooi met al die prachtige herfstkleuren.






Lekker vies worden hoort daar bij natuurlijk. Niets leukers dan in het zwarte zand naar beneden te glijden. Het broekje is trouwens de eerste broek die ik voor kleine man maakte.
En er wordt best gemopperd hoor na een paar kilometer. 'Papa, tillen". Maar uiteindelijk heeft hij toch ruim 3 kilometer gelopen. En als je flink wandelt, smaakt 's avonds de boerenkoolstamp extra lekker.

1 opmerking: