zaterdag 13 oktober 2012

Nieuw Masjientje

Ik ratel al een tijdje op mijn moeders oude Bernina. Een fijn machientje hoor, daar niet van. Hij naait door dik en dun, heeft me nog niet in de steek gelaten. Maar hij maakt zo'n herrie. Alsof er ik weet niet hoeveel tractors door ons doorgaans rustige straat heen rijden. Een beetje overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel.


Dus ik op pad op internet en in real life naar een nieuw machientje. Degene die ik op het oog heb/had was volgens de verkoopster niet krachtig genoeg voor bijv. jeansstof of meerdere lagen ribstof.

Zij raadde mij een Janome aan. Ik heb er even op genaaid, en hij liep als een tierelier. Maakte geen herrie, gleed soepeltjes over het stof. Maarja, daar hing ook een prijskaartje aan van € 699,-.

Dus je snapt het al, ik ratel voorlopig nog even flink op mijn Bernina, en ga hard sparen voor een Janome.
En als je dan ergens in Brabant veel lawaai uit een huis hoort komen, dan ben ik dat!



1 opmerking:

  1. Ik heb nog niet lang ook de Brother net als Katja (Yane)... ben zeer tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen