dinsdag 13 november 2012

En weer iets zelf gemaakt....

De foto's zijn niet super, maar ik heb voor mezelf een truitje genaaid. Was zo klaar trouwens, want wat werkt een lockmachine toch heerlijk zeg. Het truitje heeft aangeknipte mouwen, een lage v-hals en een brede boord.



De nieuwe stoffen voor kleine man zijn binnen. Die bestelde ik hier. Ik twijfel alleen over de olifantenstof. Is dat niet een beetje te kinderachtig voor een bijna 4 jarig kind? Ik wil daar een longsleeve van maken met donkerbruine mouwen.


Van de auberginekleurige tricot en de groene maak ik ook een longsleeve en van de ribstof een broekje.


3 opmerkingen:

  1. nee hoor niks kinderachtig, juist leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor - ik maakte zo'n shirt rond een 7e verjaardag (maar dan heeft zij wel een olifanten-tic)
    http://07022211.blogspot.nl/2012/02/znok.html

    BeantwoordenVerwijderen