woensdag 28 november 2012

Hulp gevraagd

Kleine man neemt binnenkort afscheid van het kinderdagverblijf ( snik, snik, snik ). Voor hem en mij gaat er een nieuwe fase beginnen. Waar we de afgelopen 4 jaar met zijn tweeën naar mijn werk reden, ik aan het stuur en kleine man in zijn maxi-cosi achterin, zal ik nu weer alleen in de auto zitten.
Even voor de duidelijkheid, ik werk op een kinderdagverblijf, en kleine man ging gezellig met me mee.
De rit duurde elke keer 45 minuten heen en 45 minuten terug. Wat hebben we samen wat af gekletst, liedjes gezongen en heerlijk naar buiten gekeken.
Dirk Scheele ken ik uit mijn hoofd, we zijn nu beland aan de muziek van VOF de Kunst.
Maar ik zal ook zijn snoetje wel missen als ik even langs zijn groep liep en stiekem naar binnen gluurde.
Kleine mannen worden groot.

Maar nu wil ik een leuk afscheidscadeautje maken voor de kinderen uit zijn groep.
Ik dacht aan een knikkerzak voor de jongens en een klein handtasje voor de meiden.
Heeft er iemand een leuk en makkelijk patroontje liggen? Het moet voor 21 december klaar zijn. 

Alvast bedankt.

1 opmerking: