maandag 7 januari 2013

een kastje per week?

Kleine man hebben we vanochtend naar school gebracht. En hij had er zin in. Want de juf is een aardige vrouw, zei hij.
En dan heb je ineens plenty tijd over. Ik heb deze week ook nog eens vrij genomen omdat ik zijn eerste schoolweek er graag zelf bij ben. Ook vriendlief is thuis. Hij heeft vanaf nu op maandag papa-dag.
Vanochtend al flink aan het stofzuigen geweest, en nu is de kelderkast aan de beurt.
Dat is ons al lang een doorn in het oog. Wat een zooi. Alles door elkaar gegooid, geen enkele structuur. Nu ben ik ook niet zo'n gestructureerd mens, vriendlief wel, dus het was even een opgave.



Ik heb veel weggedaan, eens even flink de stofzuiger doorheen gehaald, en nu is het weer een fijne opbergplek.



Zo, alles lekker gesorteerd en netjes opgeborgen.


Kijk hem eens gaan, onze grote knul. ( Het achterste manneke ).
Ook hebben we op onze slaapkamer het bed eens uit elkaar geschroefd en erachter gestofzuigd. Het leek wel een witte Kerst. Dat is zo'n lastige plek om te stofzuigen. Daar moet eerst het een en ander voor uit elkaar gehaald worden. ook dat is schoon en we vonden er ook nog 3 boeken, een mobieltje, slabbers en wat speeltjes erachter. Was dus echt nodig.

Dat ruimt wel lekker op, zo zonder kind om je heen.

Wordt vervolgd.


1 opmerking:

  1. zo'n inloopkast is ook zo gemakkelijk, zet maar neer en deur weer dicht - ik herken het helemaal.
    maar weer een lekker gevoel als het opgeruimd is:)

    BeantwoordenVerwijderen