zaterdag 1 juni 2013

Zomaar een zaterdag

Vandaag maakte grote man en kleine man samen worstebroodjes.

Ze liggen nu in de oven. Het huis ruikt heerlijk.

En ik maakte een tasje voor een lief meisje dat morgen 2 jaar wordt. Tasje wordt gevuld met speldjes en elastiekjes.



Het stof heeft haar moeder ooit aan mij gedoneerd, nadat ze tot de conclusie kwam dat naailes echt niet haar ding was. Stof lag te verstoffen onder in de kast. Paspel had ik nog liggen en ook de voeringsstof. Wel kocht ik 4 grote knopen.

5 opmerkingen:

  1. Mmm, zullen heerlijk smaken!
    De Minina-tas valt altijd in de smaak bij kleine meisjes dus zal ze hier heel blij mee zijn. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die tas!! Leuk dat je kunt naaien. Ik bak er helemaal niks van:) Heb ik bewondering voor!

    Die worstenbroodjes zou ik heel graag het recept van weten (als ze bevallen zijn:):)!

    Hier bak ik nu bijna dagelijks zelf brood en dat bevalt ook goed. Mede door de lekker geur:) Fijn, he!?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi altijd fijn worstebroodjes, echt brabants ;)
    En dat tasje G E W E L D I G, waar haalt u de tijd vandaan, super knap gedaan zeg.

    Geniet van jullie weekend.

    Veel Liefs,
    Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mjam worstebroodjes! Ik ben benieuwd hoe ze gelukt zijn. Is schijnbaar helemaal niet zo gemakkelijker dacht ik. Leuk tasje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief! En dat zijn dan dus echte brabantse worstenbroodjes... lekkerder dan saucijzenbroodjes!

    BeantwoordenVerwijderen