woensdag 16 oktober 2013

Ons weekmenu

Ons klein mannetje was deze week heel stellig over wat hij wilde eten. Het moest Chinees zijn. Nou ben ik niet zo weg van onze afhaalchinees. Die is echt niet lekker. Ook denk ik dat er teveel toevoegingen in chinees eten zitten wat je afhaalt. Bovendien vind ik zelf koken leuker en gezonder. 
Grote man is wel een echte liefhebber van de Chinees. Van huis uit meegekregen. Elke zondag werd er wat gehaald! Zelfs op eerste Kerstdag. Die traditie is gelukkig voorbij.

Hier ons menu van deze week:

Woensdag: Chinees! Zelfgemaakte Mihoen met kip, satésaus, kroepoek en een eitje.
Donderdag: zuurkoolstamp met spekjes, appelmoes en rozijnen.
Zaterdag: hebben we een etentje met mijn peettante. Kleine man eet bij opa en oma.
Zondag: brocolliquiche
Maandag: aardappelen, groente en vlees.
Dinsdag: soep met brood.

2 opmerkingen:

  1. ik ben ook dol op chinees, gelukkig hebben wij een goede waar we soms wat halen. Paar keer per jaar. Maar ik werk ook altijd met een weekmenu. Zo veel handiger en zoveel minder boodschappen.............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak ook liever zelf bami of nasi. Die tagliatella met zal maken wij ook geregeld. Lekker!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen