zondag 5 januari 2014

Deze vakantie.....

Vierde ons manneke zijn 5e verjaardag op school. Hij mocht heel hard uit het raam schreeuwen "ik ben lekker jarig en jullie lekker niet".

Wat zou er in zitten???

Verjaardagstaart

Dat zat er in zijn kado. Samen met mama bouwen.

Een schot in de roos. Ons mannetje vond het kado helemaal te gek

Een van mijn doelen; meer naar buiten.

Prachtig bos, ons bos.


Kunst in de bomen





Prachtige details


Ons mannetje heeft het tekenen ontdekt. In het begin wat huiverig, maar nu maakt hij mooie vormen en is hij trots op het eindresultaat.



Ook gingen kleine man en ik nog naar het theater ; Buurman en Buurman. Wat heeft hij genoten, en ik ook. Grote man is goed aan het herstellen van zijn hernia-operatie. We hebben al mooie wandelingen gemaakt met zijn drietjes. Zitten mag hij nog niet zo veel, maar met de zorg van kleine man gaat het een stuk beter. Hij is zo lief voor zijn papa.
Morgen begint school weer. Kleine man heeft er zin in. Zijn vriendjes heeft hij echt gemist. En ik ben blij dat we weer in het normale ritme komen.

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben ook zo'n heerlijke tijd samen gehad. Jammer dat het voorbij is weer... Duurt nog bijna twee maanden tot de volgende vakantie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het legocadeau echt geweldig. En wat knap dat jullie dat zo in elkaar hebben gekregen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen