zaterdag 7 maart 2015

recykleren kun je leren

Ik maakte van een trui van mijn lief een truitje voor mijn liefje.






Kleine man is er heel blij mee. En zelf ben ik ook best tevreden. Alleen die V-hals hè. Dat valt echt niet mee. Bovendien heb ik het patroon uit een oude Knippie moeten aanpassen, want die was vanaf maat 134. Ons manneke heeft maat 122/128. Achteraf bleek de hals veel te wijd, dus heb ik het zo maar opgelost. Volgende keer het patroon zo maken dat de hals iets nauwer wordt.

Ook bestelde ik hele leuke jongensstoffen bij Klijntje. Eindelijk eens stoere jongensstoffen zonder dat je meteen vervalt in legerprints etc. In Nederland zijn er maar weinig echte leuke stoffenzaken die stoere jongensstoffen verkopen. Ik kan er dus weer tegenaan voorlopig.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke site! En dan niet alleen voor jongensstofjes. Dank voor je link!

    En hey.. ik vind het al heel wat hoor! Zelf hou ik het (nog steeds) alleen nog maar bij de breisels.

    Succes met een volgend exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen